Glee.se

Den här bloggen är min nya personliga, men jag bloggar även på föredetta Glee.se som nyligen flyttat över till plattformen tv-serier.info/glee. Det beror på att vi ska börja blogga om andra serier också! De nya är Arrow, Pretty Little Liars, The Vampier Diaries, The Flash och How to get away with murder. Hemsidan är helt från scratch så designen är inte komplett ännu, men vi jobbar på det! Jag har bloggat där i snart ett år och det är något av det roligaste jag någonsin fått äran att göra. Jag har alltid älskat Glee och skådespelarna bakom karaktärerna så det är väldigt kul att få blogga om dem och på så sätt få ett starkare band till det. Ni får gärna kika in på www.tv-serier.info/glee! Jag har precis lagt upp ett inlägg där de nya Season 6 Promotional bilderna visas.
 
Här nedanför är en av dem, på min favoritkaraktär Rachel som spelas av den fantastiska Lea Michele.
 
 
 
 
Allmänt | Glee | |
Upp