Taylor Swift out and about - Fall/Winter fashion

Som ni förmodligen märkt är Taylor en av mina favoriter inom musikbranschen. Jag absolut älskar hennes känsla för mode också! Hennes stil är precis den jag skulle vilja ha en dag. Eleganta, fina klänningar på sommaren och klara toner med uttryck under de kallare årstiderna. Den här outfiten som hon bar nyligen är ett exempel. Den lila matchande färgen på mössan, handskarna, väskan och skorna gör hela outfiten. Den skriker tidig vinter i New York! Jag hittar mycket kläder som är typiskt Taylors stil på Topshop, Urban Outfitters, Asos och fantastiska Anthropologie. Titta in på sidorna och passa på nu när rean är i gång!
 
Under varje bild har jag skrivit vilka plagg hon bar.
 
 
Den här kappan är något jag skulle kunna tänka bära själv! Kappan kommer från Finders Keepers och är faktiskt ett av hennes plagg med ett "rimligt" pris enligt mig. För tillfället är den på rea för lite över 1000 kronor. HÄR hittar ni den. 
 
 
Skorna från Rag and Bone är perfekta för hösten och vintern! Ni kan hitta dem HÄR för några tusenlappar.
 
 
Det här Aldo-väskan är en av Taylors favoriter, som man kan se henne ha med sig överallt! Den finns HÄR. Jag älskar väskan och har kollat på den ett tag nu, så jag tror att kommer köpa den faktiskt. 
 
 
Till sist, de här fina handskarna! Jag älskar den här typen av handskar, och föredrar de framför vanliga vantar då de är mycket mer eleganta. Ni kan hitta liknande i de flesta butiker.
 
The Fashion | Fashion, Out and about, Taylor Swift | |
Upp